יום שישי, 19 בספטמבר 2014

יפו הופכת למרכז מלונאות מסורתית ופרטית --- גיליון 21 תאריך 19.9.14

יפו הופכת למרכז מלונאות מסורתית ופרטית
גיליון 21 תאריך 19.9.14
יפו הופכת למרכז מלונאות מסורתית וגם פרטית
מאז ומתמיד יפו היתה מעוז תיירותי, עוד לפני בנימין זאב הרצל, שהגיע אל חוף יפו באוקטובר 1898 באחד מסיוריו האידיאולוגיים לפלשתינה.

עם זאת, במשך שנים ארוכות העדיפו התיירים להשתכן במלונות תל אביב ולהגיח לטיולים ביפו הצבעונית, בשעות היום בלבד.

כעת השתנתה התמונה מקצה לקצה.
במהלך שלוש השנים האחרונות מפתחת יפו מסורת תיירותית חדשה, בפורמט דירות מדליקות (וגם פחות) המשמשות אלטרנטיבה קסומה ופרקטית לנופש מלונאי, וזאת על טהרת ה-AIRbnb ודומיו - אתרי השכרת דירות וחדרים לתיירים, המציגים מאות דירות יפואיות להשכרה.

תופעה זו משלימה את ההתפתחות המלונאית הממוסדת של יפו: "קזאנובה" בעיר העתיקה ביפו, הוסטל "בית אשל" בשוק הפישפשים, "משכנות רות דניאל", הדירות במתחם "חאן יפו העתיקה", מלון היוקרה "אורכידיאה" ההולך ונבנה (בניין המשטרה לשעבר) פרויקט  Wהאקסקלוסיבי בלואי פסטר, והמלון המתוכנן בכניסה לנמל יפו.
באתרי האינטרנט  מוצגות דירות יוקרה מרהיבות על חוף ימה של יפו, כמו גם דירות קטנות או חדרים 'מדוגמים', נכסים עצמאיים וגם כאלה שהם חלק מפרויקטים, כגון "הרובע" המבוקש מאוד בקרב תיירים מצרפת.

היצע מכובד ומבוקש במיוחד קיים במתחם שוק הפישפשים/השוק היווני ואזור כיכר השעון, עם דירות שהפכו למעין סוויטות מגזיניות, לחופשות לטווח קצר.
התופעה 'זולגת' לאיטה גם לאזור עג'מי והשכונה המרונית, במיוחד לאזורים הסמוכים יותר לים ולנמל, כולל אטרקציות כחומוס איכותי ודייגים אמיתיים.

המשקיעים בנכסי נדל"ן ביפו, מבינים לאחרונה כי יוכלו למקסם את הנכס שבידיהם גם דרך השכרות לטווח קצר, ובמיוחד בעונות החמות: חגי ספטמבר-אוקטובר, תקופת הפסח ויולי-אוגוסט.

טווח המחירים לחופשת AIR-BNB  טיפוסית ביפו הינו בין 280 ₪ ללילה בדירת סטודיו/חדר בודד סטנדרטי, המשך למחיר של  400-500 ₪ ללילה בדירת שני חדרים יוקרתית באזור הנמל, ומטפס גם לסביבות 800-1,000 ₪ ללילה לדירת 4 חדרים יוקרתית באזור גן הפיסגה עם נוף מלא לים ולנמל

בקצה העליון תשלמו 2,900 ₪ ללילה בדירת פאר חלומית, קו ראשון לים בעיר העתיקה עם נוף חלומי, המציעה גם ריהוט ואיבזור מפנקים שרק נפוליאון יכול היה עם לקבל כאן בעיר העתיקה, ממש ליד התותח שהושאר למזכרת על הגבעה בגן הפיסגה.
אל תשכחו שהמחיר כולל הכל – חשמל, מים, ארנונה, ריהוט מלא, ניקיון ומצעים.
אם כך, יפו הפכה לשחקנית מרכזית גם בתחום לינות התיירות והשכרות לטווח קצר, ואינה משמשת יותר רק מוקד לסיורים יומיים, שינוי המעיד על גודל המהפך שחוותה יפו בשנים האחרונות.
 לאתר AIRbnb - לחצו כאן
עוד נכסים מעניינים ביפו
לנכסים נוספים ביפו וליצירת קשר עם נדל"ן הים התיכון - לחצו כאן 
לא רשומים עדיין לניוזלטר? לחצו כאן
לרשימת ה VIP לקבלת הודעות SMS לפני כולם -לחצו כאן

למכירה - בירידת מחיר!!! במתחם הפישפשים צמוד לרבי חנינא המבוקש, דירה מעולה,מטופחת בת שלושה חדרים, 84 מ"ר נטו,תקרת קשתות, מרפסת חמודה, מעלית, חניה. הזדמנות נדירה! 2,870,000 ש"ח
למכירה - ברובע המרוני פנטהאווס דופלקס יפהפה בניחוח טוסקני 140 מ"ר ארבעה וחצי חדרים פלוס מרפסת ציורית של 15 מ"ר עם נוף "סוף". מעלית, חניה, מחסן. 4,500,000 ש"ח
למכירה - דקה מחנינא ומהפישפשים פנטהאווס חדש צופה לים, 110 מ"ר, ארבעה חדרים פלוס יחידה על הגג ומרפסת חלומית של כ-70 מ"ר. נוף מרהיב. מעלית,חניה. 3,900,000 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה